czwartek, 11 lipca 2013

Po marynarsku - Marine Card

Zostałam poproszona o wykonanie kartki dla małego chłopca. Miała pasować do szkatułki na drobiazgi utrzymanej w morskim klimacie. Natychmiast wiedziałam, że wykorzystam papiery Lemonade. Jest chłopięco, wesoło i zadziornie. Mimo, że styl marynistyczny nie do końca mi leży, muszę przyznać, że bardzo polubiłam tę kartkę.

I was asked to make a card for a little boy. It had to match a box decorated in seaside style. From the first moment I knew I was going to use Lemonade papers. Although I don't really like the marinistic style, I must admit I really like this particular project as it's very cheerful and boyish.



Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego wieczoru
Thank you for your visit and have a nice evening

16 komentarzy:

  1. cudna,uwielbiam marynistyczne klimaty dla chłopców :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie wspaniała :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Morskie kartki ostatnio w modzie ;-)
    Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Uwielbiam takie klimaty:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło radośnie i pięknie, czyli wprost idealnie dla takiego malucha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędna, czyli przebardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna i niezwykle urocza kartka :) Odnalazłaś się idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest!
    Gratuluję, Aniu, wyróżnienia w Lemonade- zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  11. czadowa karteczka , a ja lubię marynistyczne klimaty a Ty ujęłaś temat wspanaile

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...