wtorek, 18 czerwca 2013

Kartka na słodko

Sklepik Crafty Molly zorganizował ostatnio z okazji zlotu konkurs na kartkę z lizakiem. Chętnie wzięłam w nim udział, bo prace zostały przekazane na cele społeczne. Zakupiony przeze mnie lizak miał zbyt pstrokate opakowanie, dlatego je zdjęłam. Gorąca atmosfera panująca na zlocie spowodowała niestety, że słodycz cały zaczął się lepić :) Teraz myślę, że mogłam go zabezpieczyć bezbarwną folią. Ale mądry człowiek po szkodzie...



Słodkie podziękowania za odwiedziny :) Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Ale za to jaka słodka karteczka była :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka cudna ... na drugi raz bedziesz pamietac w sumie to ja bym nawet nie pomyslała że do takiej lkarteczki mzna lizaczka dołaczyć :D ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. przesłodka karteczka, na zdjęciu nie widać że się lepi - wygląda świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już chyba Ci mówiłam, że bardzo lubię twoje kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale świetna kartka! I słodka oczywiście :) Fantastyczny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny pomysł i rewelacyjne wykonanie!
    całusy
    MZ

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...