wtorek, 13 listopada 2012

Od najjaśniejszego do najciemniejszego

Na Scrapujących Polkach ruszyło nowe kartkowe wyzwanie. Wczoraj zapowiedziałam, że odbiegnę od świątecznych klimatów, lecz udało mi się to tylko połowicznie :) Wyzwanie Kobens oraz praca z nowymi papierami UHK tak mi się spodobały, że oprócz kartki z kwiatami, wykonałam jeszcze drugą, z ulubioną przeze mnie ostatnio śnieżynką. Zapraszam Was do wizyty na portalu i udziału w zabawie. Sama na pewno wykonam jeszcze niejedną pracę według takich wytycznych.





Pozdrawiam słonecznie.

10 komentarzy:

  1. Super karteczki- bardzo podoba mi się ta druga z guziolem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałe! Prawdziwie cuda wychodzą spod Twoich rąk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zwolenniczką kwiatów, ale Twoje mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  4. świąteczna oryginalna a pierwsza fantastyczna! Kwiaty robiłaś sama? Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. kwiatki piękne, prawda? niestety nie robiłam ich sama. udało mi się je upolować wraz z innymi pięknościami na facebookowym bazarku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, wpadłam jeszcze raz pozachwycać się ;)

      Usuń
  6. Cuda!!! Piękne kompozycje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne warstwowce! Kwiaty są cudne, a śnieżynka z tagiem i guzikiem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...