piątek, 4 maja 2012

W majową noc

Na blogu Kreatywnego Zakątka Rydia proponuje bardzo poetyckie wyzwanie "W majową noc". Posiłkując się fragmentem wiersza Leopolda Staffa:

"...A słowik w bzach zawodzi w głos,
Śpiew niesie się po perłach roś
I noc srebrzystobiała
Miłością dyszy cała..."

wykonałam scrap w prezencie dla młodej pary. Drugi mój layout, z którego jestem zadowolona. I powiem szczerze, że mam ochotę na kolejną próbę. W pracy wykorzystałam m.in. wymagane w wyzwaniu perełki, wykrojniki Spellbinders oraz kwiatki i listki różane Primy.




Pozdrawiam i zachęcam do zgłaszania swoich prac na wyzwanie.

8 komentarzy:

  1. cudny LO bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scrap jest zachwycający, kwiaty, detale, kompozycja - wszystko idealnie zgrane! Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Genialny scrap, ma cudownie dopieszczone szczegóły, wspaniałą kolorystykę, jest taki ciepły, elegancki i romantyczny! I bardzo ładna kompozycja! Nie dziwię Ci się, że jesteś zadowolona z tej pracy, też bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny scrap, jestem pod wrażeniem! Wszystko mi się w nim podoba :) Piękne kolory, świetnie dobrane dodatki, cudne przeszycia, zachwycające kompozycje kwiatowe, po prostu wow :)
    Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Coś pięknego :)
    Aniu rób więcej scrapów bo wychodzą Ci wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita praca, piękne dodatki, doskonała kompozycja. Piękne, piękne, piękne. jestem znów pełna podziwu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ค่ายเกมดังสุดมัน สล็อตpgแตกง่าย
    เล่นยังไงก็ได้กำไร เกมสนุกแตกง่ายแห่งยุค สล็อตjoker

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...