wtorek, 8 listopada 2011

Jeszcze jeden cytat

Nie wiem, czy można zgłosić dwie prace na wyzwanie Scrap Pasji. W ogóle rzadko biorę w jakichkolwiek udział, a może powinnam to zmienić. Rozochociłam się tym razem i zrobiłam dodatkowo kolorowe ATC, ponieważ znalazłam w sieci cudny obrazek i po prostu nie mogłam mu się oprzeć. Jedyne zmartwienie polegało na tym, że zastrajkowała drukarka i niestety trudno było zrobić wysokiej jakości wydruk. Jako tła użyłam Nadziewanej Czekolady. Do wykonania drzewek wykorzystałam wykrojnik jodłową gałązkę. Niebu i księżycowi nadałam nieco blasku, a całość przypieczętowałam pięknym cytatem miłosnym. W sumie zgłaszam się na ostatnią chwilę... Ale chyba zdążyłam?





Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na kartkę. A cytat jeden z moich ulubionych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ATC, kolory i obrazek świetne, piękny cytat wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny obraze do atceciaka, całośc wyszła rewelacyjnie. Oczywiscie jesli masz ochote dołaczyc do nas przy następnym wędrasiu, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) Słodka parka, psina i ateciak również ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę i patrzę i nie mogę się napatrzeć :) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...