środa, 13 lipca 2011

Złoto - podejście numer jeden

Złoto to zdecydowanie nie mój kolor. Ale uparłam się, by wziąć udział w wyzwaniu Craft4You, więc próbuję coś wykombinować. Po czterech latach wygrzebałam z kąta rulon złotego papieru, z którego robiłam wówczas pudełeczka na słodkości dla gości weselnych. Dorzucilam podartą bibułkę z mazgajami, w której kiedyś otrzymałam prezent. Niestety, aby dobić do wymaganych w wyzwaniu 20% złota, dodałam też tasiemkę, która według mnie popsuła całościowy efekt, bo jest zbyt błyszcząca. Gdy przejrzałam dotychczas zgłoszone prace, zwątpiłam. Chyba będę próbowała dalej, może rezultat bardziej mnie zadowoli.



Pozdrawiam złociście z szarego Gdańska

1 komentarz:

  1. A mi sie podoba i wcale nie uważam, że za bardzo błyszczy!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...